Mindset Workout is een website die jou graag probeert te inspireren met blogs over sporten, mentale gezondheid en mindfulness. Dit doen wij omdat wij zelf merken wat de mentale voordelen zijn die voortkomen uit sporten, gezonde voeding en meditatie. Door middel van blogs en podcasts willen wij jou enthousiasmeren over de onderwerpen zodat ook jij beter in je vel zit! 

Favoriet bij de gebruikers van onze site:

Kern van mediteren
Meditatie
johan

Wat is mediteren?

Wat is meditatie? Meditatie zoals wij deze in het westen kennen komt vooral uit het hindoeïsme en het boeddhisme. Wikipedia omschrijft het als een spirituele

Lees meer »

Wil jij weten hoe je in 12 weken jouw mentale gezondheid kan verbeteren op basis van wetenschappelijke inzichten? Heb je behoefte om snel resultaat te voelen die ontstaan zijn door middel van afwisselende oefeningen? Dan is dit boek uitermate geschikt! Je leert hierdoor namelijk:

Bewustwording te creëren over mentale gezondheid
- Mindset Workout

Reviews

Dione
Dione@dioneval
Read More
Door de blogs van Mindset Workout ben ik gemotiveerd om meer te bewegen en gezonder te eten. Ik merk echt dat ik beter in mijn vel zit en vrolijker ben! Ik wacht elke keer met smart op nieuwe blogs zodat ik weer meer kennis en informatie op kan doen. Ik heb het boek sportschool voor je geest besteld, ik kan niet wachten tot dat deze op mijn deurmat valt!
Anne
Anne@Anne123
Read More
Ik kwam toevallig via Facebook op deze website terecht en ik ben hier niet meer weg te slaan. Wat een leuke blogs en podcasts zijn hier te vinden. De tips en aanbevelingen naar producten zijn ook ideaal! Ik heb het boek Sportschool voor je geest hier thuis liggen en dat is een echte aanrader!
Previous
Next

Beoordeel onze website

Wij zijn altijd opzoek naar de ervaringen van onze gebruikers. Als Mindset Workout vinden we het belangrijk om open te staan voor de ervaringen en feedback van onze gebruikers. Gebruiker het formulier hiernaast om te laten weten wat je van onze website vindt.

    Je naam:

    Beoordeling (0 tot 5):

    Bericht (optioneel):